
בינה מלאכותית: התפתחות עולמות הקמעונאות והטכנולוגיה
- בינה ארטיפישלי
- אוקטובר 29, 2024
- AI Tools, חדשות בינה מלאכותית, מודלי שפה
- AI
- 0תגובות
תוכן חזותי איכותי ונגיש באמצעות בינה מלאכותית
ברוכים הבאים לפינה המלאכותית שלנו, מקום שבו אנו חוקרים את ההתפתחויות המרתקות ביותר בעולם הבינה המלאכותית (AI). הפעם, נצלול לעומק אל תוך עבודתה המרתקת של חברת Nfinite, המובילה את הדרך בשילוב עולמות הקמעונאות והבינה המלאכותית. להארת נושא זה, התראיינו עם ויליאם פאלקון, המייסד והמנכ”ל של החברה החלוצה הזו.
חזון שהופך למציאות
לאחר שנים של קריירה בתחומי המשפט והשירותים הפיננסיים, החליט פאלקון לפרוש ולהגשים חלום ישן – הקמת Nfinite בשנת 2016. הרעיון נבע מאתגרים שחווה בעיצוב דירתו הראשונה, אשר חשפו את החוסר ביעילות ואת הקשיים הקיימים בתהליכי העסקים ובשוק הקמעונאי הדיגיטלי. Nfinite שואפת לשפר את חוויית הקנייה המקוונת על ידי הצגת תוכן חזותי ממוקד, מושך ואישי בקנה מידה גדול לקמעונאים ומותגים, וזאת באמצעות שילוב של בינה מלאכותית וממשקים ממשיים.
גישור על הפער הטכנולוגי
בהקימו את Nfinite, פאלקון יזם גישה חדשנית כדי לגשר על הפער שזוהה בין קצב ההתרחבות של הסחר האלקטרוני לבין כלי יצירת התוכן החזותי למוצרים, שנשארו מאחור. הצילום המסורתי לא היה מסוגל להתרחב בקצב הדרוש כדי לספק את המהירות, ההתאמה האישית והגמישות שנדרשו. קמעונאים זעקו לפתרון מהיר ליצירה והתאמה של תוכן חזותי לדרישות משתנות, ללא פשרה על איכות. Nfinite גישרה על הפער הזה באמצעות שילוב טכנולוגיות מידול תלת-ממדיות אמיתיות, בצירוף תמונות מוצר פוטוריאליסטיות שניתן לשכפל ולהתאים בנקל.
צעד קדימה בבינה המלאכותית
ככל שהמומחיות של Nfinite בייצור כמויות גדולות של נתוני 3D מועשרים התקדמה, נפתחו הזדמנויות חדשות לחקירת קידומים בתחום הבינה המלאכותית המרחבית. בעוד שלקוחות הקמעונאות של החברה נהנים מיכולות מתקדמות כמו SceneMagic AI החדש – המסוגל ליצור תוכן חזותי אמיתי של סגנונות חיים מתמונות אריזה פשוטות – ההשקעות והמחקר העיקריים ממוקדים בבינה מלאכותית מרחבית ליישומים רחבים יותר. SceneMagic AI ממחיש היטב את כישוריה של Nfinite בתחומי התלת-ממד, כולל יצירה מבוקרת של סביבות מלאות עם התאמה מדויקת של גדלים, תאורה, צללים ונקודות מבט.
מעבר לתמונות סינתטיות רגילות: בינה מלאכותית מרחבית
התוכן החזותי המונע על ידי AI של Nfinite מתקדם מעבר לתמונות סינתטיות רגילות על ידי שילוב של אמינות וגמישות. בעוד שתמונות סינתטיות מסורתיות לעתים קרובות חסרות פירוט ויכולת התאמה אישית, המודלים התלת-ממדיים הפוטוריאליסטיים שלנו מציעים תצוגות ויזואליות איכותיות ודינמיות שניתן להתאימן בקלות לקונטקסטים שונים. מעבר לשימושים בקמעונאות, המודלים מועשרים במטא-נתונים מרחביים המתאימים אותם לשימושי בינה מלאכותית מתקדמים כמו בינה מרחבית. גמישות זו הופכת את הנכסים שלנו ליחודיים, ומשרתת הן צרכים מסחריים של קמעונאים והן פיתוח חדשני של בינה מלאכותית.
המגע האנושי בטכנולוגיה
על אף שהטכנולוגיה של Nfinite נשענת על אוטומציה ובינה מלאכותית, מעצבים אנושיים ממלאים תפקיד קריטי בהבטחת שהתפוקה הסופית עומדת בסטנדרטים גבוהים של איכות ויצירתיות. המעצבים מוסיפים את הפרטים המורכבים שהופכים את התצוגות החזותיות שלנו לפוטוריאליסטיות ומושכות מבחינה אסתטית. תרומה זו של המגע האנושי מבטיחה שהתצוגות תואמות את האסתטיקה של המותגים ואת ציפיות הצרכנים.
רוצים לראות בפועל?
קמעונאים משתמשים ברכיבי 3D של Nfinite כדי ליצור חוויות קנייה אינטראקטיביות וממשיות יותר. לדוגמה, לקוח יכול לשנות את צבעו של מוצר או לצפות בו בסביבות שונות ישירות באתר האינטרנט. התאמה אישית כזו הובילה למעורבות גבוהה יותר ולשיעורי המרה משופרים. דוגמאות בולטות לכך הן העבודה שלנו עם Lowe’s ו-Costco, שם המודלים התלת-ממדיים הפוטוריאליסטיים שלנו סייעו בהפחתת עלויות צילום תוך אפשרות לעדכוני מוצרים מהירים יותר ואפשרויות מיצוב גמישות יותר בסחר אלקטרוני.
מספקים תזונה למוחות הבינה המלאכותית
קבצי הנתונים התלת-ממדיים המועשרים של Nfinite, בשילוב עם מטא-נתונים מרחביים, מספקים נתוני הדרכה חיוניים עבור מודלי בינה מלאכותית המשמשים במגזרים שונים כגון מציאות רבודה, רובוטיקה ועוד. נתונים מבניים אלו מאפשרים למודלי AI להבין ולנווט טוב יותר בסביבות תלת-ממדיות, ומספקים בסיס ליישומים מתקדמים כמו חיפוש חזותי, זיהוי עצמים ומערכות אוטונומיות. המבנה הייחודי של הנתונים שלנו מאיץ את הדרכת הבינה המלאכותית ומשפר את ביצועיה על ידי אפשור למודלים להתנסות בסביבות מרחביות מפורטות.
בינה מרחבית: העתיד כבר כאן
בינה מלאכותית מרחבית היא תחום מתפתח במהירות. לדברי פאלקון, טכנולוגיה זו תשנה באופן יסודי את האופן שבו מערכות בינה מלאכותית מבינות ומתקשרות עם העולם הפיזי. יוזמות כמו World Lab של מייסדי GPT, DeepMind ופייפאל מעידות שהאינטליגנציה המלאכותית תהיה מסוגלת לתפוס יחסים וקונטקסטים מרחביים באופן עמוק יותר, משפרת את יכולתה ליצור חוויות דיגיטליות אימרסיביות. התמקדותה של Nfinite ביצירת קבצי נתונים עשירי מטא-מיקום מרחבי ממקמת אותה בחזית התנועה הזו. המומחיות שלה מאפשרת ייצור של נתונים מודעי-מרחב שיסייעו בהדרכת הדור הבא של מודלי בינה מלאכותית, ויגרמו להם להיות מסוגלים לפענח סביבות מורכבות מהעולם האמיתי בצורה טובה יותר.
מחוויית מוצר סטטית לחוויה דינמית ואינטראקטיבית
בינה מלאכותית מהווה שינוי מתהליך חד-מימדי וסטטי של הדמיית מוצרים לחוויה הרבה יותר דינמית, אינטראקטיבית וממשית. בעוד שהחברה החלה על ידי מענה לצורך של קמעונאים בתצוגות ויזואליות דינמיות של מוצרים, כעת היא רואה הזדמנויות רחבות יותר הודות לעליית הבינה המלאכותית המרחבית. פאלקון צופה חוויות ויזואליות ממונעות-בינה מלאכותית שיאפשרו לצרכנים לחוות תוכן מותאם אישית וממשי ביחס למוצרים, בהתאם לצרכיהם וההתנהגויות הספציפיים.
כיוונים עתידיים
המטרה המיידית של Nfinite היא להמשיך ולתמוך בלקוחות הקמעונאות שלה על ידי שיפור ופיתוח פתרונות התרשים התלת-ממדיים. עם זאת, אסטרטגיית הצמיחה ארוכת הטווח ממוקדת בבינה מלאכותית מרחבית. החברה משקיעה במאגרי נתונים עתירי מטא-נתונים מרחביים, ובבנייה של שותפויות עם חברות טכנולוגיות מובילות כדי לפתח מודלי בינה מלאכותית שיכולים להבין ולהפיק סביבות תלת-ממדיות. מהלכי הצמיחה כוללים גם הרחבת הצוות, השקעה במחקר ופיתוח, ויצירת שותפויות לקידום חדשנות הן בקמעונאות והן ביישומי בינה מלאכותית. בדרך זו, Nfinite שואפת להיות בחזית המהפכה המתעוררת של בינה מלאכותית מרחבית.
שאלות נפוצות
1. מהי בינה מלאכותית מרחבית?
בינה מלאכותית מרחבית מתייחסת ליכולת של מערכות בינה מלאכותית להבין ולהגיב לסביבות תלת-ממדיות ולקונטקסטים מרחביים – כמו תנועה, תאורה ויחסי גודל. טכנולוגיה זו חשובה לתחומים כגון מציאות רבודה, רובוטיקה, ראייה ממוחשבת ועוד.
2. כיצד Nfinite יוצרת נכסים חזותיים תלת-ממדיים באמצעות בינה מלאכותית?
Nfinite משלבת טכנולוגיות מידול 3D ובינה מלאכותית כדי ליצור כמויות גדולות של תוכן חזותי פוטוריאליסטי ומ