מודל Gauss2 של סמסונג

סמסונג משיקה את Gauss2: הדור הבא של AI למשתמשים

סמסונג חושפת את Gauss2: המהפכה הבאה בחוויית המשתמש באמצעות בינה מלאכותית

בכנס Samsung Developers Conference (SDC) 24 האחרון, סמסונג הציגה את Gauss2 – המודל הבינה המלאכותית הגנרטיבית הפרופריטרי הדור השני של החברה. המודל המתקדם הזה נועד להוביל שיפור משמעותי בחוויית המשתמש בכל תחומי הפעילות של ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית.

Gauss2: מודל רב-ערוצי מתקדם

Gauss2 בונה על המודל הפנימי הקודם של סמסונג לבינה מלאכותית גנרטיבית, תוך שהוא מציג התקדמות משמעותית ביכולת לטפל בשפה טבעית, קוד תכנות ותמונות. הוא מגיע בשלוש גרסאות – Compact, Balanced ו-Supreme – המותאמות לצרכים חישוביים שונים:

Compact: יעילות במשאבים מוגבלים

הגרסה Compact של Gauss2 היא האופציה המיטבית לסביבות עם משאבי חישוב מוגבלים. היא מבטיחה ביצועים יעילים ביותר, אפילו כאשר מותקנת במכשיר קצה.

Balanced: שילוב מושלם של ביצועים ויעילות

גרסת Balanced של המודל משלבת באופן מאוזן בין ביצועים, מהירות ויעילות משאבים. היא מתאימה למגוון רחב של משימות ותרחישי שימוש.

Supreme: יכולות מרביות עם יעילות חישובית

הגרסה Supreme של Gauss2 משלבת את טכנולוגיית Mixture of Experts (MoE) כדי לצמצם את העלויות החישוביות תוך מקסום היעילות והביצועים. היא מספקת את היכולות החזקות ביותר של המודל.

Gauss2 תומך בין 9 ל-14 שפות שונות, בהתאם לגרסה שנבחרה, וכן במגוון שפות תכנות. סמסונג השקיעה מאמצים רבים בטכניקות אימון מותאמות אישית וטוקנייזר מיוחד כדי להבטיח יעילות מרבית בטיפול בשפות הנתמכות. תודות לכך, המודלים החדשים מבטיחים מהירות יצירת תגובות גבוהה פי 1.5 עד 3 לעומת אלטרנטיבות קוד פתוח מובילות, מה שמאפשר אינטראקציה מהירה עם הבינה המלאכותית ומזער זמני המתנה.

התאמה אישית והטמעה רחבה

המודל הפנימי של סמסונג לבינה מלאכותית גנרטיבית מאפשר התאמה אישית קלה יותר לשימושים ספציפיים. Gauss2 תומך במשימות ייצור שונות, והופך לנפוץ במיוחד בקרב מפתחי סמסונג. העוזר לקידוד המתקדם ‘code.i’ – שהועצם על ידי Gauss2 – נמצא בשימוש נרחב בתוך דיוויז’ן DX של סמסונג ובקרב צוותי מחקר בינלאומיים, כאשר עד 60% מהמפתחים משתמשים בו באופן סדיר כדי לשפר את פריון הקידוד שלהם.

שירות ה-AI נוסף הנשען על Gauss2, Gauss Portal, משפר את הפריון באמצעות תכונות מתקדמות כמו סיכום מסמכים ותרגום. מאז השקתו, שירות ה-AI זה התרחב להיקף בינלאומי, וסייע באופן משמעותי לעובדי סמסונג במגוון משימות משרדיות. החל מאוגוסט, גם פעילויות מרכז השירות של סמסונג נהנות מקטגוריזציה וסיכום מונחי-AI באמצעות Gauss Portal.

תוכנית “AI for All” של סמסונג: חזון עתיד של חוויית משתמש מונעת בינה מלאכותית

סמסונג שואפת להגביר את הפריון הפנימי שלה, תוך שיפור שירותים קיימים כמו העוזר לקידוד code.i והעשרת יכולות שאלות-ותשובות בשפה טבעית של Gauss Portal. התכונות העתידיות שבתהליך פיתוח יכללו פעולות רב-ערוציות מתקדמות, כגון ניתוח תרשימים ויצירת תמונות.

אסטרטגיית “AI for All” של סמסונג חוזה שילוב נרחב של שירותים מבוססי-AI בקווי המוצרים השונים שלה. באמצעות שילוב של טכנולוגיות בינה מלאכותית מתקדמות עם טכנולוגיית Knowledge Graph, סמסונג צופה אפשרות להציע רמות חדשות של התאמה אישית לצרכי המשתמש הספציפיים.

בנוסף להצגת Gauss2, הכנס SDC24 כלל הצגות על פיתוח תוכנה מתקדם, כולל שיפורי חוויית הלקוח בפלטפורמת SmartThings. המשתתפים יכלו להשתתף ב-29 סשנים טכניים, שכללו התפתחויות עתידיות במערכת הבריאות של סמסונג, שיפורים בחוויית SmartThings באמצעות AI גנרטיבי, הצצה לעוזר הקידוד המתקדם code.i, חידושים בתוכן לסגנון חיים עבור טלוויזיות ופתרונות AI חדשניים למכשירי הבית של סמסונג.

כנס SDC24 בקוריאה הדגיש את חזונה של סמסונג לשלב בינה מלאכותית מתקדמת בכל מערכת המוצרים והשירותים שלה, במטרה להציע חוויית משתמש מונעת-AI ייחודית ועשירה.

שאלות נפוצות

מהי מטרת Gauss2 של סמסונג?

Gauss2 הוא המודל הפנימי של סמסונג לבינה מלאכותית גנרטיבית מתקדמת, המיועד לשפר באופן משמעותי את חוויית המשתמש בכל תחומי הפעילות של החברה.

מהן היכולות העיקריות של Gauss2?

Gauss2 יכול לעבד שפה טבעית, קוד תכנות ותמונות ברמה גבוהה מאוד, ומגיע בשלוש גרסאות השונות בהיקף המשאבים החישוביים הנדרשים. הוא תומך בעד 14 שפות שונות ומגוון שפות תכנות.

כיצד סמסונג מיישמת את Gauss2 כרגע?

Gauss2 נמצא בשימוש נרחב על ידי מפתחי סמסונג, לדוגמה באמצעות העוזר לקידוד המתקדם ‘code.i’ ושירות ה-AI Gauss Portal לשיפור הפריון במשימות משרדיות.

מהן התוכניות העתידיות של סמסונג עבור Gauss2?

סמסונג מתכננת להמשיך ולשפר שירותים קיימים כמו code.i ולהוסיף יכולות רב-ערוציות חדשות לגאוס פורטל, כגון ניתוח תרשימים ויצירת תמונות.

מהי אסטרטגיית “AI for All” של סמסונג?

זוהי תוכנית לשלב שירותים מבוססי-AI מתקדמים בכל קווי המוצר של סמסונג, תוך ניצול טכנולוגיות כמו Knowledge Graph כדי לספק התאמה אישית גבוהה יותר למשתמשים, ולהציע חוויית משתמש מונעת בינה מלאכותית ייחודית.

Tags:

השאר תגובה