
ניהול הכנסות עסקיות חכם עם Clari ובינה מלאכותית
- רובי בוטוביץ'
- דצמבר 8, 2024
- AI Tools, חדשות בינה מלאכותית
- AI
- 0תגובות
בינה מלאכותית והובלת מהפכה בניהול הכנסות: הסיפור של Clari
בעידן התחרותי של עולם העסקים המודרני, ניהול הכנסות יעיל הינו מפתח להצלחה. חברות רבות נאבקות להבין את התהליכים המורכבים המובילים להכנסות צפויות, ולעתים קרובות נתקלות בחוסר דיוק בתחזיות ההכנסה. אך עם התקדמות הבינה המלאכותית (AI), נפתחה הזדמנות ליצור שליטה אמתית בתהליכי ההכנסה ולשפר את הניהול התפעולי – וזוהי בדיוק המשימה שאותה נטלה על עצמה חברת Clari.
מהי Clari ואיך היא משנה את כללי המשחק?
Clari היא פלטפורמת הכנסות המיועדת לסייע לצוותי השיווק והמכירות בניהול תהליכי המכירות והפעולות התפעוליות שלהם. מטרתה היא לתמוך בביצוע מכירות יעיל, לשפר את הפריון ולהגביר את הדיוק בתחזיות ההכנסה. Clari פועלת על ידי ניתוח נתונים היסטוריים של ההכנסות, תוך שימוש בבינה מלאכותית מתקדמת לחיזוי סיכונים והזדמנויות להכנסות עתידיות.
האתגרים ש Clari פותרת
טרם הופעתה של Clari, צוותי המכירות נאבקו עם גיליונות אלקטרוניים ללא סוף, ויכוחים על חוסר עקביות בנתונים, ובסופו של דבר, קשיים בהבנת הדרך להשגת צמיחה יציבה בהכנסות. למעשה, חברות עדיין מפסידות יותר מ-2 טריליון דולר בשנה בשל תהליכי הכנסה שבורים. Clari נולדה מתוך הכאב הזה – כדי להפוך את האופן שבו חברות מנהלות הכנסות וצומחות.
מבט מבפנים על פעולת Clari
Clari מאחדת את כל הארגון העולמי של צוותי השיווק והמכירות – מחברת בין מכירות, כספים, שירות לקוחות, שיווק, מוצר, ואפילו שרשרת האספקה – כדי לאפשר שיתוף פעולה חלק ופעולה משולבת. הפלטפורמה מנצלת עשור של נתוני הכנסות היסטוריים, ויוצרת בסיס איתן עבור בינה מלאכותית גנרטיבית לחשיפת סיכונים והזדמנויות הכנסה. עם תובנות חזויות מתקדמות אלו, Clari מספקת תחזיות הכנסה מדויקות המאפשרות קבלת החלטות חכמות יותר המבוססות על נתונים בכל רבדי העסק.
תפקיד הבינה המלאכותית בליבת Clari
הבינה המלאכותית יושבת בליבת הפלטפורמה של Clari, עם מודלים מתקדמים של למידת מכונה המיועדים במיוחד לתחום ההכנסות ומאומנים על נתונים אמיתיים של עשור. מודלים אלה מסוגלים לחזות את ההכנסות העתידיות במדויק, אפילו בחברות הגדולות והמורכבות ביותר בפורצ’ן 500. Clari מאפשרת לחברות לצאת מהתלות ב-CRM ולעבור לפלטפורמה שמנתחת ומדמה כל ‘רגע הכנסה’ בדיוק רב.
גורמים לדליפת הכנסות ואיך Clari מטפלת בהם
הכנסות צפויות דורשות מוקד קבוע ושליטה. עם זאת, החלקת עסקאות, חיובים לא מדויקים, איכות נתונים ירודה, שגיאות ידניות ושירותים שלא חויבו פוגעים כולם בצמיחת ההכנסות. מחקרי Clari מראים כי בשנת 2024, 71% ממנהלי ההכנסות צפויים להתמודד עם חוסר דיוקים או נקודות עיוורות בתחזית שלהם – מה שמוביל להפתעות יקרות של הרגע האחרון ומסכל יעדים אסטרטגיים.
Clari מעניקה לצוותי השיווק והמכירות שליטה על כל ‘רגע הכנסה’ – מרצפת המכירות ועד לחדר הישיבות. תובנות המונעות על ידי בינה מלאכותית מגלות סיכונים בצינור, מספקות תחזיות מדויקות, ומדגישות הזדמנויות למכירות חוזרות ומכירות צולבות. עם תדירויות ההכנסה של Clari, לקוחות משיגים את יעדיהם בביטחון, תוך תפיסת כל הזדמנות צמיחה.
ועדות בינה מלאכותית ותרומתן המשמעותית
ועדות בינה מלאכותית הן הנשק הסודי של ארגונים השואפים להוביל בתחום תזמור ההכנסות. על ידי איחוד הכישרונות הטובים ביותר ממכירות, כספים ושיווק, ועדות בינה מלאכותית שוברות חומות ומזינות חדשנות רב-תחומית, ומבטיחות שהשקעות בבינה מלאכותית יובילו להשפעה ממשית על העסק.
ועדות בינה מלאכותית גם חיוניות לניהול סיכונים, אתיקה ופרטיות נתונים, ויוצרות בסיס המכין ארגונים לעתיד הבינה המלאכותית. בנוף הטכנולוגי המשתנה במהירות, ועדת בינה מלאכותית לא רק שומרת על חברות בתחרות – היא ממקמת אותן להוביל עם זריזות ותבונה.
חזון העתיד של פעולות הכנסה ובינה מלאכותית
העתיד של פעולות ההכנסה אינו רק על כלים טובים יותר או שיפורים הדרגתיים; זה על מנוע הכנסות ממונע-עצמי שבו הבינה המלאכותית לא רק מסייעת – היא מנהלת. נראה מנועי בינה מלאכותית מתקדמים שיבצעו פעולות על משימות שגרתיות, יתקנו אסטרטגיות וימטבו את זרימת ההכנסות על סמך נתונים בזמן אמת, הכול עם התערבות אנושית מינימלית.
תפקיד Clari בהתפתחות הזו
גישתה של Clari לניהול הכנסות אינה רק על התמודדות עם האתגרים של היום; זו על חלוצה של דרך חדשה לארגונים לנהל הכנסות באופן הוליסטי. על ידי המשך טיפול בבעיות הקשות ביותר תחילה – כמו יצירת מנוע הכנסות ממונע-עצמי ובניית מערכת אקולוגית של נתונים אינטרופרבילית לחלוטין – Clari מגדירה את מה שאפשרי עבור צוותים קריטיים להכנסה.
עם Clari, חברות מאמצות חזון שבו צמיחה אינה רק צפויה אלא ממורכזת, שבו הכנסות לא רק קורות – הן ממוהנדסות, מונעות וממוטבות על ידי בינה מלאכותית בכל שלב של הדרך.
שאלות ותשובות נפוצות
איזה יתרונות מספקת Clari לעומת CRM מסורתי?
בעוד ש-CRM מסורתי מנהל את תהליכי המכירות, Clari מספק ניהול הוליסטי של תהליכי ההכנסה על ידי איחוד נתונים ותובנות מכל הארגון – מכירות, כספים, שירות לקוחות, שיווק, מוצר ואספקה. היא משתמשת בבינה מלאכותית מתקדמת כדי לספק תחזיות מדויקות ותובנות חיזוי לשיפור ביצועי ההכנסה.
כיצד Clari משפר את דיוק התחזיות?
Clari משתמש במודלים של למידת מכונה שמאומנים על יותר מעשור של נתוני הכנסות אמיתיים כדי לחזות בדיוק את ההכנסות העתידיות. המודלים מנתחים כל ‘רגע הכנסה’ ומזהים סיכונים והזדמנויות, מה שמאפשר לחברות לקבל החלטות מבוססות נתונים כדי להגדיל את ההכנסות.
מהם היתרונות של הקמת ועדת בינה מלאכותית?
ועדות בינה מלאכותית מאפשרות שיתוף פעולה בין מחלקות וחדשנות רב-תחומית סביב יישומי בינה מלאכותית. הן גם חיוניות לניהול סיכונים, אתיקה ופרטיות נתונים, ומכינות את החברה לעתיד הבינה המלאכותית.
כיצד Clari יכולה לסייע בהתמודדות עם דליפת הכנסות?
Clari מזהה ומונע נקודות כשל בתהליכי ההכנסה כמו החלקת עסקאות, חיובים לא מדויקים, בעיות באיכות הנתונים ושירותים שלא חויבו. הפלטפורמה מספקת תובנות לתיקון דליפות הכנסה ותפיסת הזדמנויות גידול חדשות.
מה החזון של Clari לגבי עתיד ניהול ההכנסות?
החזון של Clari הוא ליצור ‘מנוע הכנסות ממונע-עצמי’ שבו בינה מלאכותית מתקדמת לא רק מסייעת אלא מנהלת את כל תהליכי ההכנסה – מבצעת משימות שגרתיות, מתקנת אסטרטגיות ומייעלת את זרימת ההכנסות בזמן אמת על סמך נתונים.
סיכום
עם גישתה החדשנית, Clari מובילה מהפכה בתחום ניהול ההכנסות על ידי שילוב בינה מלאכותית מתקדמת. הפלטפורמה שלה מאחדת את כל הצוותים הרלוונטיים, מנתחת נתונים היסטוריים ומספקת תחזיות מדויקות ותובנות חיזוי לשיפור ביצועי ההכנסה. היא גם מציעה פתרונות לאתגרים נפוצים כמו דליפת הכנסות, ומגדירה חזון עתידני של מנוע הכנסות ממונע בינה מלאכותית. עם יכולות אלו, Clari מכינה את הדרך לניהול הכנסות חכם יותר ומונע נתונים בעידן הבינה המלא.